Download App
Google Android
Apple iOS
Huawei
English
English
Malay
Guest
Login
Register
Home
Quiz
Battle
Practice
Class
Classes List
Timetable
Assignments
Learn
Learning Hub
Quick Notes
Videos
Experiments
Textbooks
Login
Register
Download App
Google Android
Apple iOS
Huawei
EN
MS
Reka Bentuk dan Teknologi
Practice
Reka Bentuk dan Teknologi
Pembangunan kod arahan - Set 1
Reka Bentuk dan Teknologi
Question
Pembangunan kod arahan - Set 1
0
Not quite remember
0
I easily remember
0
%
Scratch
Aplikasi pengaturcaraan untuk membina satu program seperti animasi, permainan dan simulasi
Bar menu
Digunakan untuk pelbagai operasi seperti membuka dan menyimpan fail
Sprite
Merupakan imej grafik yang digunakan sebagai objek dan melakukan arahan seperti yang diatur cara
Sprite
Dikenali juga sebagai peperi
Ikon bendera
Memulakan pergerakan objek yang dirancang
Ikon oktagon merah
Memberhentikan pergerakan objek
Not quite remember
I easily remember
Show answer
Previous
Show answer
Show question
Next
Report this flashcard
Pembangunan kod arahan - Set 1
Practice Flashcard Now
You’ve practice this deck
View answer
Return to the Reka Bentuk dan Teknologi flashcard list
Quiz
Videos
Notes
Account